Kızlar selam. 2,5 aylık bi oğlum var doğduğu günden beri yatıramıyorum daha doğrusu yatma pozisyonuna alır almaz ağlamaya başlıyo emzirme pozisyonu, alt değiştirirken yada kucağıma yatırırken her şekilde ağlıyo neden olduğunu bi türlü çözemedim. Artık bi rahatsızlığı olduğunu düşünmeye başladım kucakta dik bi şekildeyken hiç bi sorun yok ama yatırmaya çalışırken canı acıyomuş gibi sürekli ağlıyo başına gelen var mı nası bi çözüm önerirsiniz ?