nurfur Dün maden suyu içtim göglerim sabah çok doluydu ya da bana mı öyle geldi bilmiyorum denediniz mi hiç
Serpiltoprak21 nurfur ben bi ara internette görmüştüm içinde çok sayıda müneral olduğu için hem anne için hem bebek için faydalıymış çok mineral olduğu için süt yaparmış öyle yazıyodu
Pamukanne1 nurfur 9 aydır içiyorum bebeğimide rahatlatıyor sütten geçtiği için heralde öyle dolu dolu süt yapıyor diyemem ama hamileliğimdede çok içmiştim
Bugram_5 nurfur Canım bende hamilelikte içmiştim günlük 1 tane magnezyum için de süt artırma olayını bilmiyorum daha doğrusu doğumdan sonra içmedim 🤭