midekoruyucu Benim kızıma 3. Ayında yaptığım içi mercimek dolu plastik bardağımız var 🙈 8 aylık oldu hala ve hala deli gibi oynuyor bu komik şeyle 😁 sizlerin var mı böyle artık kendinden geçmiş oyuncaklarınız 😁
Mommysharkdoodoodoodoo midekoruyucu oddbod’ları… 7 24 onlarlayız. Yatakta, oyunlarda, yemeklerde her yerde yanımızdalar.
Umutunannesi_65 midekoruyucu MAŞALLAH pek güzelmiş 😁 oğluma daha yeni yeni oyuncak alıyorum henüz alıştığı bi oyuncağı yok cnm. 4 aylık
Bugram_5 midekoruyucu Postunuzda ‼️Linamıza da yer varmı‼️ 🎈3 gün çok önemli 🎈 📱 LİNA yaz 2498’e gönder. Tüm operatörler için geçerlidir. 1 sms 10₺ https://www.instagram.com/reel/Ca6uy-ylpYL/?utm_medium=share_sheet https://www.facebook.com/profile.php?id=100068526909734 https://www.instagram.com/reel/CbANjx_FexY/?utm_source=ig_web_copy_link
midekoruyucu Mommysharkdoodoodoodoo ay o nası oyuncak kız, netten baktım çok tatlılar 😍 atsana bi foto 😍
Duyulurum midekoruyucu pet şişe içine kabuklu fındık koymuştum. Minik zemzem suyu şişesiydi 🥺 9 aylıkken falan yapmıştım. Şu an 19 aylık çok seviyordu ama birkaç gün önce attım çöpe çünkü kapağını açıp fındıkları ağzına götürmeye kalktı 😬
midekoruyucu Duyulurum ayy İnşallah bizimki öyle bişey yapmaz. Ben bunu saklamak istiyorum, bak kızım küçükken sen bununla oynuyodun diye 🤣 tabi kurtlanmazsa 😁🤣😁🤣😁🤣
Mommysharkdoodoodoodoo midekoruyucu sürekli onları konuşturuyoruz zaten bunlar sayesinde yemek yiyor 😂