Ogretmenannis Deletedmom0015 sağlık bakanlığı kaldırmış en son 2018 liler olacakmis neden kaldırıldığını bilmiyorum net olarak
mrshavva giz bizde önümüzdeki hafta olacağız inşallah sağlık ocağındaki ebemiz bize dördüncü ayda söylemişti bir aşı kalktı diye bakalım bizim nasıl olacak 🙈
Busrayolcu alicihankus bende merak ediyorum oğlum rahatsızlandı 7 Ocak dogumluyuz aşımızı 23 Temmuz’a erteledik memlekete de gidip geleceğim dönünce yaptırayım dedim normalde aşı 5 temmuzdu sanırım 6. Ay aşısı
Canseleliz Defnesuram hayır bizde dün olduk iki aşı bacaktan bi damlada ağızdan verdiler bizde 2 ocakta doğduk
Yaren12 Bizde geçen hafta 6,ay aşımızı olduk 1 ağızdan 3 tane bacağından yapıldı çok şükür ateşimiz olması hic
Definem Aselsmom9 yok canım hatta hepsi bacaktan mı dedim evet yaşına kadar verem aşısı haricinde koldan aşı yok dedi
19052019 giz evet bizde bugün olduk ☺️ Çok şükür bizde de ateş yapmadı şu ana kadar yapılırken ağladı sonra keyfi yerindeydi 🙏🏻
giz 19052019 evet bizimde keyfimiz yerinde sindi gece uykusuna gecti hic bi sorun yasamadik geceyide boyle atlatalim insallahh 🙏
Musmutluanne Ben şöyle 1 açıklık getireyim zatürre aşısının 6. Aydaki tekrar dozu 1 ocaktan sonra doğan bebeklere yapılmıyor
giz Bernur_GT bende simdi kaldirdim 5den beri uyuyodu normal sartlarda sabah kalkiyo ellemiyorum da bugun kaldirip durumuna bakayin dedm gayet normal huysuzluk uykusuzluk falan yok uyumak istiyo uykusunu boldugum icin. Cok sukur atesde yok 🙏
Defnesuram Damla21 zatürre zaten yapılıyor 6.ayda gerek duyulmuyormuş artık bana öyle söylediler yarın detayını öğrenirim