Doktorumuza mesaj attım , bebiş neredeyse bizimle oturuyor, uyumuyor diye. emzirdikten sonra mama verin özellikle gece, başka türlü emin olamazsınız doyduğuna dedi . Gecenki kontrolumuzde de bez sayısını takip edin mama vermeyin demişti kafam karıştı şimdi gerçekten doymadigi için mi hemen uyanıyor ki. Bez sayısı 5-6 yi buluyor . Fazla emince kusuyor da. Bilemedim ne yapsam. 53 günlük. Kilosu da normal gidiyordu. Bu şekilde uyku sorununu çözen anneler var mi