Kizlar 22 gündür ped takıyorum yeni günlük pede geçtim. Sabahları ilk idrarım özellikle sızlatıyor gün içinde luok oluyor. Sonra gün içinde yanma
yok olduğu için İdrar yolu enfeksiyonu degil de ped tahriş etmiş de olabilir mi diyorum? Bunu yaşayan var mı