japonicamother merhaba doğduğu gün teşhis konuldu bize mama veriyordum ben önceleri mamanın içine kıvam arttırıcı önerdi doktorumuz bir süre oyle ilerkedk ama vekleme süresi ağlama vs derken bırakıp ar mamalara geçtik kusmalarını çok azalttı ilk aylarda doktor bir ilaç vermişti toz olablar mamanın içine yarım ölçek karıştır demişti isim vermeyeyim şimdi bir süre onu kullandık pek işe yaradığını düşünmüyorum yine de kusuyordu ama doktor değiştirince kullanmamamız gerektiğini ar mama ile devam etmemizi söyledi. Ben reflü önlemi olarak kısaca ar mama, reflü yatağı ve bebeği yan yatırma yöntemlerini denedim ek gıdaya geçince azaldı kusmaları zaten 1 yaşına gelince biter diyor doktorumuz 10 aylık sayılırız şuan neredeyse bitti tek tük kusmalar oluyor