Ömürlü olsun canım benim, altını ben bebek ıslak mendiliyle sildim pişik kremini sürdüm kapattım hep. Ağlamasının tek sebebi açlık. Gece mutlaka 2saati geçirmeden emzir alarm kur gerekirse zaten uykulu bile olsa emer. Emzirirken çok acırsa göğüs ucu kremi kullan. Mor renkli bi marka var. Emzirdikten sonra gaz almaya çalış. Omzuna koyup pıt pıt yapıyorsun ilkten çok anlaşılmıyor videoları var İnternette. Sütün geliyor mu kontrol et. 1 ölçek mama veriliyor küçükken. Emzirdikten sonra 1 ölçek mama verdik biz sütüm gelene kadar. Ama mutlaka öncesinde emzir. Ne kadar emerse o kadar sütün gelir. Gaz ağlaması diye kesinlikle düşünme. Uyurken yarım kundak yapabilirsin. Başının altına yastık koymak tehlikeli düz sert bi zemine düz yatırmalısın. Sağa sola yatır dicekler, kafasını çevir sadece. Osman gönülal diye bi doktor var video paylaşıyor. Yaşamın birinci haftası ikinci haftası filan diye. Onları izledim ben hep.