semanurelisa Bebeğim 1.5 aydır yürüyor. Yalnız daha çok parmak uçlarında yürümeyi gerçekleştiriyor. Zaman zaman tam basıyor. Ortopediden randevu aldık. Genel sağlık durumunda bşr sıkıntı yok. Böyle olup ne düzelen var mı acaba ?