Cerenimmmmm ah benimde öyleydi her emdiğinde bi kere genzine kaçardı mutlaka. Zamanla bebeğin emme gücü ve sütün terbiye olması vs sorun ortadan kalktı 5.ayda falan. Göğsümü çok dolmuş hissediyorsam biraz sağıp tazyiki alıp öyle emziriyordum. Bide emzirme danışmanı kendini geriye vererek emzirmemi söylemişti.yani bebeğe doğru eğilince süt daha çok tazyikleniyormuş. Sen bebeğe eğilme onu sana doğru getirebilirsin hafif geri yatıp