Ögretmenlere,herkes universite okuyup atanacak diye bir sey yok,doktorlara giderlerse gitsinsinler diger meslek gruplarinda zaten sayginlik yok ne bekliyordunuz arkadaslar? Mutlu olan bir kesim kaldi mi? Her seye usulsuzluk,liyakatsizlik karisti..karismayanlarda itibarsizlastirildi..
Ögretmenlerinki hele ogrenilmis caresizlik adeta eskiden grevler olurdu,mitingler olurdu yaka paca tutulup dayak yiyip iceri atildiktan sonra kimse hakkinida arayamaz oldu..hakkini arayan birine nasil bos islerle ugrasiyor diyebiliyorsunuz? Yok zam da almis daha neymis..siz 48 saat nobet tuttunuzmu hayatinizda ? Ne demek biliyor musunuz yani? Ülkecek zaten battik 0 ümidim,ne bekliyoruz ki buradan. Cahil cahil konusmalar iste..bu dusunce yapisinin sonu gelmedikce ulkenin icindeki akli selim insanlar oh bee diyemeyecek,keske immkan olsada biz de kacabilsek