Pikapikapikacuuu 33 günlük kızım doğduğundan beri her altını açtığımda katıla katıla ağlıyor. Biran önce altını kapatmaya çalışıyorum. Pişiği vardı geçti. Şuan pişiği yok. Bütün bebekler mi böyle merak ediyorum.
DemetF Pikapikapikacuuu aksine bebekler alti acilinca rahatlar hoslarina gider bi sikintisi olabilir mi kiz mi cocugunuz
expelliarmus Pikapikapikacuuu piştikten dolayı öyle mi alıştı acaba canım? Bebekten bebeğe de değişir ama benim bebeğim de altını açınca rahatlıyor ağladıkça altını açarım
gozdekrks Pikapikapikacuuu geçiyor canim zamanla 3 qylik oğlum anca geçti keyif almaya başladı bez açıkken hep ağlıyor morariyordu hatta 😅
Pikapikapikacuuu DemetF bilemedim valla kucağıma alıyorum susuyor geri koyuyorum yine ağlıyor. Ağlamaktan sesi kısılıyor 🥺
Aslanbilal Benim oğlumda öyleydi 2ay boyunca hep ağladı şimdi bayılıyor altının açılmasına geçecek inşallah sizinde 🐣
DemetF Pikapikapikacuuu kiyamam inslh bi derdi yoktur doktra danisin bi bence cunku altini acar acmaz yapan cocuklar var cogunun hosuna gidiyor bi sikintisi yoksa cocugunuz pisikten dolayi onda oylr kalmis olabilir
Pikapikapikacuuu DemetF aynen kızımda altını açınca yapıyor çişini kakasını bezine yaptığı sayılıdır.
minikoglum28 Pikapikapikacuuu Karnı açken müthiş derecede ağlar oğlum. O yüzden ben artık karnı tokken altını açıyorum.
[silindi] Pikapikapikacuuu karnını doyurup öyle açın ağlasa bile acele etmeyin sizin panikleseniz ve hızlı hareket etmeniz de bebeğinizi korkutur önce karnını doyurun sonra şarkı söyleyerek veya konuşarak altını açın
mervemir- Pikapikapikacuuu benim de öyleydi, ben uyanınca direk altını değiştiriyordum ve çok ağlıyordu meğerse çocuk açmış ondan durmuyormuş. Sonra uyandı önce emzirdim sonra altını aldım sustu çok sakindi acaba sizde benim gibi bir hataya düşmüş olabilir misiniz :)
Gulismusti Pikapikapikacuuu benim oğlumda aynı canım 35 günlük daha ayagınadaki çorabı çıkardığımda daha anlıyor başlıyor aglamaya.
SRMY Pikapikapikacuuu Benim oğlumda şuan 5.5 aylık doğduğunda öyleydi altını açamıyordum kıyamet kopardı 40 ı çıktı aklı başına geldi çok seviyor şimdi
Gulismusti Pikapikapikacuuu benimkinin gaz problemi de var bide sürekli aglıyor alt değiştirmede syrı malesef..