mutluuanneee şöyle söyliyim öncelikle hiçbir doktor mamayı önermiyor 6 ay sadece anne sütü ama bende dığduğunda doymuyodur diye mamaya başladım halbuki sütüm geliyordu ama elimden geldiğince emzirmeye özen gösterdim günde sadece 1 kere veriyordum başlarda . Bebek ne kadar emerse o kadar sütün çoğalır acıkmasa bile sütün az geliyorsa emzir. Evet emzirmek biraz yorucu ama şuan bebeğim 6 aylık ve daha kolay :)Birde o ayda bebek doyduğunu anlamıyor 4. Aydan sonra anlıyor ben 40-60 cc yapıyodum diye hatırlıyorum. O şimdi minnacıktır gerçekten o hallerini özlüyorumm :) 1 aylıkken geceler 40 dakka falan emiyordu ve asla doymuyodu 🙄