Ogretmen_anneeee Bebegim çok güzel emerdi 3 aylık olduğu gün bi emiyo bi emmiyo açım diye ağlıyor sağ göğsümü 5-10 dakika belki emer solu hiç almıyor anlamadım gitti bu bi atak haftası mı
Lfsfn Ogretmen_anneeee 3 aylıkken meme reddi oluyor benşm kızımda da olmuştu çok zorlanmıştık ama geçiyor zamanla. Uyumaya yakın veriyordum memeyi ağzına emiyorsu. Ayakta sallaya sallaya geze geze emzirmişliğim bile vardır.
Serifebicer Evet benimki 3.5 aylık oldu daha yeni düzeldi. Emmek istemedi biberon istemedi vs. Siringayla yedirdim. Geciyo
Ogretmen_anneeee Serifebicer bu aylar da bunu herkes yaşıyor mu yaaaa emziriyorum zorla sonra uykudan 10 dakika sonra açım diye uyanıyor .