20lik dişimin etrafi şişmiş biraz çıkmış gözüküyor , kenarları iltihap yapmış çok aşırı ağrıyor. Ne iyi gelir başına gelen var Mı. Acaba dişim diğer dişlere denk geldiği işin çıkamadığı için mi iltihap yaptı. Başına gelen var mı evde ne yapbolırım emziriyorum