mybabysygn Bebeğim 4 aylık oldu alt ortada beyaz nokta gibi diş galiba hafiften de pişik olmuş gibi diş mi yapar acaba dilinde de kırmızılık var ucunda nokta gibi
edizveuras mybabysygn dis ishal yapar pisik yapar agiz cevresinde yara yapar isilik de olabilir alerjj tarzi yaralar da cikarabilir dis cikarken cok zorlaniyor ya cocuklar kucucuk vucutlari farkli tepkiler verebiliyor
mybabysygn edizveuras evet agız çevresi de pütürlü ve kızarıklıklar oldu egzama tarzı demekki dişten ötürü