Minnakkbebekk 8 ay 4 günlük olduk ne emekleme var ne dönme var ne de dişimiz çıktı ne olacak bu tembellik😅😅 sizde durumlar nasıl ne yapmam lazım bu tembelliğimizin geçmesi için 😅
minikturta Minnakkbebekk bizde 1 haftaya 8 aylık olacağız Allah izin verirse diş yok sadece onuda hem istiyorum hem istemiyorum malum isiriyorlar😂😂😂 🦋🥰
Birdunyabircennetannesi Minnakkbebekk 9 ay 5 günlük peşpeşe çıkarmaya başladı dişleri aman Allahım 5 gündür durmaksızın ağlıyor tek tek çıkması daha iyiymiş çıksa da kurtulsak geç çıkması iyi derlerdi yaalaaaaaaaaaaaan 🤦 Emekleme yok döne döne istediği yerlere gidiyor sadece 😅 Dönme konusuna gelecek olursam da 8 aylıkken falan dönmeye başladı 🤦
mmervecann Minnakkbebekk benim bebeğimin de henüz dişi çıkmadı ama mübarek 6 aylikken emeklemeye başladı,oturma evresine değmedi bile fazla hareketli diye bunaliyodum yakiniyodum şu an hastalandı emeklemeyi bile unuttu minigim
Umay3840 Minnakkbebekk bnm bebesm de 8 aylık 2 dişi var masalllah 3. De yolda cok fazla donuyor yuvrlna yuvrlna evi odayı gezyo ama emklme yk daha
minikturta Minnakkbebekk ay bende çok istiyorum yazık yemek yerken geveliyor😂😂😂 ama memiş ısırırsa diye de çok korkuyorum 😂
yokdahaneler 8 ay 2 günlük benim kızım da emeklemiyor,istediği yere dönerek gidiyor. 6 aylıkken ilk diş geldi ama arkasi gelmedi sadece bir tane. Yatar pozisyondan oturabilmeyi öğrendiği için bütün gün kendini yere atıp oturmaya çalışıyor 🤦♀️