Kub_ meyvede şeker oranı çok yüksek olduğu için çok fazla verme derim.. Sebzede sınır yok ama meyve çok tehlikeli benim görüşüm. Bir çok doktor da bu bilgiyi vermiyor nedense. Ve 3 gün kuralını kesinlikle yapmalısın alerji çok önemli bir konu. Son olarak da sebzeleri pütürlü pütürlü ver yesin ☺️