Kızlar merhaba sağlık ocağından vegaferon verdiler kızım 4 ay 10 günlük, kilosu 7250 gr. Günde 1 defa 4 damla vereceksin dediler, kabızlık yapıyormuş doğru mu dedim kan ilaçlarının hepsi kabızlık yapar dedi dışardan başka birşey alma hiç boşuna dedi. Tecrübeli annelerin fikrine ihtiyacım var sidefer alayım mı yoksa kullanayım mı bunu ☹️ Eczacı ya da sordum geçerken, sidefer kabızlık yapmıyor dedi o😐