minikobebegim00 Kızlar bugün 13 gün oldu sezeryan olalı ara ara ağrıyor batma gibi oluyor. Annem dikişime bakıyor sıkıntı yok gibi görünüyor diyor. Çoook ağrım yok ama ara ara batıyor dik oturunca falan. Birde sağ taraf göbeğim batıyor yani sağ tarafıma rahatlıkla yatamıyorum
tubiiik_ minikobebegim00 benim 5. Gunden sonra arim falan hic olmadi ayakta coktu duriyorsunuz yada agir islermi yapiyorsunuz
Deletedmom00881 minikobebegim00 canım dikişin iki ucuna fıtık olmaması için düğüm atılıyor sanırım oraların yanıyor ve sende acaba enfeksiyon mu kaptı diye bakıyorsun, korkma, en geç iğleşen yer dikişlerin düğüm atılan uçlarıdır, bi kaç güne oda geçer 🙏
buradanbiratligecti minikobebegim00 gecmış olsun . Üsütüyorsanız ve kendınızı yoruyorsanız olur . Biz yasımızı gectık hala usutunce batma yanık gıbı acılar olur dıkıslerım tamamen ıyılestı neredeyse belli degil ama üşütmemeye agır kaldırmamaya baya dıkkat etmek gerekıyor .
minikobebegim00 tubiiik_ sezeryan Sonrası hemen yürüttüler sonra daha hiç oturmadm evde de aynı yatamıyorrsun ki bebekle ilgileniyorsun bez mez değişiyor eğilip kalkıyon falan. Tabi ben abartıp bebek uyuyunca ev falan topladım kimi zaman süpürdüm hiç. Dinlenmedim
zeynosunannesii minikobebegim00 çok erken ama daha olur yani batma yanma karıncalanma ayağınızı sıcak tutmanız lazım birde mesela benim karnıma direk soğuk gelince oluyordu ince bir hırka hep vardı üzerimde.
tubiiik_ minikobebegim00 dinlenmeniz benim yanimdada kimse kalmadi tabi ben ozmanlar rahattim cunku bebegim kuvezdeydi ama gine onrq ramen ev temizledim oyle agir yuklu isler yapmadim 3 gun ayagi kalktim 5. Gun hic agrim olmadi
Deletedmom_112 minikobebegim00 benim 25 gün kadar ağrım olmuştu, hafiften bir kızarıklık ve çok az bi şişlik vardı megersem enfeksiyon kapmı eğer şişlik kızarıklık varsa bi doktora görün derim.
goktugmehmet minikobebegim00 kuzum daha dur çok yeni benim 37 gün oldu hala ara ara batıyo ve yine rahat hareket edemiyorum herkesin bünyesi farklı