Deletedmom_297 asla vurmam elim taş olsun vurursam ama gerçekten ve gerçekten bazen çileden çıktığım oluyor (10,5 aydır yalnız bakıyorum bir gün bile kimsem olmadı yardım edecek ) sesimi yükseltiyorum, söyleniyorum , ağlıyorum... bağırmak sayılır mı bilmiyorum ama her geçen gün beni daha çok anlıyor ve ona sesimi yükselttiğim için kendimden utanıyorum. Ama kendimi şöyle toparlıyorum ben bugün ona gücüm yettiği için bağırıyorsam yarın bigün yaşlandığımda o da bana bağıracak ve işin kötü tarafı bende ona karşılık veremeyeceğim sadece ağlayabilirim , o yüzden bağırmıyorum , söylenmiyorum ya Sabır ya Sabır diye geçirmeye çalışıyorum 🤧