KaSeAy inanın her bebek farklı. Bunun bebeğin yapısı ile alakası var. Sakın konusmayla vs değil. Benim bebeğim de aynı bu postu açan arkadaşın bebeği gibi. Ama ben oğlumla sürekli konuşurum ona taklit yaparım kitap okurum mesleğim gereği çok fazla çocuk şarkısı biliyorum onları söylerim. Bebeğim cok ağlıyor hatta bazen katılıyor. Üstelik ses tonum asla yükselmez tabiatım gereği