Silifkecilegimmisin Bugun Minies marka Bebek bezi aldım da çok değişk bir yapısı var sanki çok dandik gibi. Sleppy ekstra kullanıyordum ama ayda bi pişik oluyor değiştirmek istedim. Minies de memnun olmayacağım gibi. Sizler kullanıyor musunuz? Yada tavsiye
zynpsk Silifkecilegimmisin sleepy asla memnun kalmadım pişik ve sızıntı yaptı sonra prima günlük rahatlık gündüz kullandım asla pişik sorunu yaşamadım şuan da A101 bezini kullanıyorum memnunum
zynpsk Silifkecilegimmisin minies de kullandım ondan da memnun kalmadım babyturco da kullandım sızıntı yaptı bize en iyi prima geldi şimdi de A101 bezi
zynpsk Silifkecilegimmisin ben 2 yaşa kadar prima kullandım ama tabi prima 1 yaş sonrası geçtim sleepy iyi gelmedi çünkü
Tazeanne0134 Silifkecilegimmisin aslında gayet güzel ama bize Sleeyp minies evy baby pişik yaptı prima premium care kullanıyorduk çok pahalı olduğu için vazgeçip Molfix kullanmaya başlamıştık bebem natural alalım dedik göbek kısmı bel kısmı hemen alerji oldu o yüzden bıraktık şimdi molfix kıllanıyoruz çok memnunum
LinaTuba Silifkecilegimmisin minies içeriği tamamen temiz ince yapılı harika bir bezdir bizde hiç pişik yapmadı