Oğlum 23 aylık . Hala aptamil içiyor doktorumuz bırakmamızı süte başlamamızı istedi. Ama aylardır bıraktıramadım. Aksine daha çok mamaya düştü. Yemek yemiyor sürekli mama içiyor. Tecrübeli anneler bana yardımcı olabilir mi? Şuan 1 kase çorba dahi yemiyor. Sürekli mama .