Bugleminannesii Tekmiyim 😔içimi ferahlatcak şeyler duymak istiyorum cikmazdaym sanki ölmemi bekliyorlar gibi çaresiz hiç bir şey yapamıyor doktorlar artık kafayı yemek üzereyim acılar beni mahvetti 😭
runeysakarasu Bugleminannesii yalnız değilsin 1 aydır çekiyorum sana önerim ters emzirmen ve sürekli buz tutman eğer çok şişmiş bir haldeysen sıcak kompres yapma daha kotu ölür sürekli buz koy ve emzir benim yavaş yavaş açılıyo şuanda hala çekiyorum düğümler var ve ters emzirmeye açılmaya başladı bide ne kadar acı çekersen çeker pes etme bebeğini emzir ben ağlaya ağlaya emziriyorum ama bebegim açtı hepsini nerdeyse
Balyanaakannesiii Bugleminannesii kuzum benimde o sekilde 2 aylık olduk 2 ayda 6 kere olmusumdur bi kovaya kaynamıs su koyuyorum göğsümü sallandırıyorum icine basıma havlu gecirip buharınfa masaj yapıp sağıyorum bir güzel sonrasında o göğsümü sık sık emziriyorum anca rahatlıyorum
Balyanaakannesiii Bugleminannesii canım sıcak acıyo onu benimkisinin ici bildiğin yumru yumru oluyo ama sıka sıka acıyorum canım gidiyo ama anca rahatlıyorum mecburen