kvsvs Kızlar neyi yanlış yaptım bilmiyorum ama biri birinden hem büyük hemde uçları aynı hizzada değil hatta büyük olanın yaklaşık dört cm aşağıda 😩 35 günlük anneyim, ne yapsam düzelir ya da bu memeler düzelir miii 😬😬
Deletedmom00881 kvsvs kız memeler baş kaldırmış ne alâka 🤣🤣süt dolmuş, terbiye olunca iner biraz😁😁ben hiç aynada memelere durup bakmadım hele bi bakam benimkiler ne haldalar😁🧐
incitanesii kvsvs dengesiz süt üretiminden oluyor dikkat et çok süt dolarsa rahatsız eder seni bebeğin hepsşni ememesse sağ rahatlat memeni düzeliyor merak etme 😄
kvsvs Deletedmom00881 hahhahahah ya ne yazsaydım bak hemen görüp gülüp motive oluyoruz 😂😂 bak bakta haber ver bizede 😅😅
kvsvs Banaannede ya yemin ederim böyle yazıcaktımda zaten bir sürü benzetme kullandım diye yazmak istemedim 😂 neyse ki tüm anaların ortak kaderiymiş bunu anladım 😅
kvsvs incitanesii mochi aldım sırf o fazla sütü alayım diye de bazen böyle içi yumru yumru oluyor mastitten şüphelenip hemen bi masajla yumuşatıyorum umarım bu yaptığımdan dolayı böyle büyütmemişimdir 😂
incitanesii kvsvs benimde sağ göğsümde ucuna doğru bi yumru belirmişti basaj ve sıcak su ile 1 2 hafta kadar masaj falan yaptım ancak geçirebildim. 2 gün falan ateşlenmiştim mastit olurum diye çok korkmuştum ama olmadı şükür. Bir bşr buçuk ayı geçtiktannsonra bş rhatlıyor göğüsler
kvsvs Jeatimo bıraktığım memeden başlatıyorum her defasında tabi geceleri unutmazsam ama doğru mu değil acaba taktiğim bir de sol göğsümde(the koca meme) daha fazla durmayı seviyor sanırım duruş ve tutuş pozisyonundan kaynaklı.
minikoglum28 kvsvs Benim de öyle.. Hatta dur sana şarkının devamı ile cevap vereyim. KAVUŞMUYOR DÜĞMELER 🤣🤣🤣
kvsvs Banaannede ay amiinnn çokca amiin. Tesettürlü olmasam epeyce takıntı yapıcağım bir şeydi ama bi çok annede düzeliyor yazmış onlara güveniyorum artık.
Jeatimo kvsvs evet sol bebekler için daha kolay kavranilan meme 😂 bende ilk 3 gün sağ göğsümü veremedim şişti ağrıdı vs
Banaannede kvsvs ya hani bi arkadaş yazmış ya. Aynada bakmadım diye. Aynaya ger3k yok ki biri diğerinin yarısı kadar 😀 ben de tesettürlü değilim ama 3 aydır evden çıkmadığım için gören yok beni😂😂 geçer ya napalım anayız biz ana! 😀😀
SaskinOrdeginAnnesi kvsvs canım bende aynı durumdaydım ilk vaşta çok süt dolduğunda öyle oluyor sağ soldan daha büyük keşke sol gibi kalsaydı sağ gögsüm çatladı süt dolmasından ama yapıcak bir şey ypk biri daha sarkık kalacak gibi 🤪🙈 moralimi bozuyor bozmuyor değil ama ne yapalım yapacak bir şey ypk gerekirse çok estetik oluruz .
kvsvs SaskinOrdeginAnnesi hahahah onladar haklısın ki ciddi anlamda yapıcağım kadar çocuk yapıp sonrasında bi oralarımı buralarımı yaptırıp rahatlamak istiyorum 😂
kvsvs Banaannede analığı omuzlarımıza yükleyenler yorum yapmadığı sürece biraz evde takılalım 😂 elbet buda geçer biz neler atlatmadık 😉
SaskinOrdeginAnnesi kvsvs aynen öyle 😂 artık tamam dediğimizde yaptırız bu piyasa ile ne olur bilmem fiyatlar ama bir abla var tanıdıgım yaptırmış efso duruyor ya özenmiyor değilim😂