Baby01 Emmeyi bıraktığında benim oğlum kilo almaya başladı, 18. Ayında bıraktırdım ve bi anda iştahı açıldı ne versem yiyor güzel de kilo aldı. Aşşşşırıııı aşırı hiperaktif ama yani yerinde dursa daha da kilolu olurdu. Ama buda benim istediğim bi şey değil. Yani demem o ki artık sütünüz ona yaramıyor ilk 6 ay yarıyordu, şuan gıda alması lazım çoğunlukla, meme vereceğinizi bildiği için bazen yemeği reddedebilir.🤷🏻♀️ Tavsiyem bu şekilde