s_koc Evime gelen yardımcı kadın corona olmuş, bugün pozitif cıkmıs belirtiler dün baslamıs. Bize perşembe gelmişti.(3 gün oldu) Şu an bizde bir belirti yok. Test yaptırmalı mıyız?ayrıca Kızım var 22 aylık onla da oynamıştı.
BarlasMomm s_koc evet belirti gostermeniz lazim. 3 gun gecmis zaten 11 gün daha belirti gostermezseniz kapmamissinizdir