sevilayalp kızlar bebegim 10 aylık 6 numara bez kullanıyoruz smdiye kadar hep cırtlı kullandım külot olanlar nasıl acaba kullanan memnun kalan varmı ona göre külotluya gecmeyi düşünüyorum
Azyef sevilayalp bebegım 9.5 aylık altını degıstırınçrken kaçmaya başladı ındırımde bulursam külot bez alacağım oncesınde kullandım memnundum primanın Yazın iyi oluyor kışın bır sürü şey çıkart gerı giydir yazın daha mantıklı
Deletedmom_49 sevilayalp ben de oğlum bez bağlarken hic durmadigi için aldım ama cırtlı neyse o da o nazarımda. Ben pek fark göremedim . Belki yaz ayı için güzel olur
Momsbabyy sevilayalp Bana külot bez çok zor geliyor kızım 9 aylıkken aldım ama kullanamadım birdahaki da almadım hele de kışın çıkar giydir çok zor oluyor.
fn2827 sevilayalp 7 buçuk aylık benimkide kilot bez kullanıyorum sleepy nin çok rahat.en azından bağlarken yanlarını tutturmakta zorlanıyor sun.malum dönüveriyor kaçıyor hesabı. giydir gitsin 😊
ZeynepNurten sevilayalp yazın kilot bez kışın cırtlı bez bence çünkü kilot bezi giydirmek için altını komple soymanız gerekiyo
incitanesii sevilayalp goo.n marka kilot bez almayında ne alırsanız alın denemek için aldım hiç mi hiç memnun kalmadım. Baby turko cırtcırtlı kullanıyordum çok memnundum ona geçicem tekrar