Merhaba güzel anneler
Eskişehir’de olup bebegine bakıcı tutan var mı memnun musunuz ücretler ve saatler nasıl?
Kızım 13 aylık evden çalışıyorum biraz zorlanmaya başladm hem bebek hem iş, oyuzden bakici secenegini de değerlendirmek istedim sabah 10 akşam 6 arası düşünüyorum tavsiyeleriniz var mıdır?