Bebeğimin bazı yerlerinde ( dirsek içi, yanak , dizin arkası , boyun vs ) kuru kızarıklık pullanma oluyor. Doktoruna resim attım atopik dermatit dedi havalar düzelsin kontrole gideceğim. Bebeğinde atopik dermatit olan varmı ? Olan ne yapıyor acaba ? Geçiyor mu kalıcı mı acaba