Anneler merhaba. Düzenli takibe gittiğimiz bir doktor yok. En son 10-15 gün önce aşı için sağlık ocağına gittik kızım 3500 doğdu şuan 6900 dü. Gayet iyi dendi.
Düzenli doktorumuz olmadigi için buradan sizlere sormak istiyorum. Bebeğim sadece mama ile besleniyor. Sma mamamiz. Sabah 6 - 6 buçuk da başlıyoruz 9 buçuk , 12 1 gibi, 3 buçuk, 6 buçuk 7 gibi, 10 ve en son gece 12 buçuk gibi yiyor yani 4 saat olmadan yediriyorum. Ama 3 ölçek anca. Çok zorlama ile 4 ölçek yiyor. Sizce az değil mi? 7 den sonrakiler zaten 3 ölçek çünkü uyku esnasında yiyor onları. Gece uyanmiyor sabah 6 6 buçukta kendi kalkıyor.