1 ay 14 günlük bebeğimde son bir haftadır yara mı desem kabuk gibi şeyler var boynunda ve kulak altında biraz iki tanede kafasında var egzama oluyor sanırım kakası sümüksü çok ıkınıyor ıkınması bu iki gündür iyi ayakları karnı kolları hafiften de yüzünde küçğk sivilce tarzında şeyler var ben araştırdım tüm belirtiler ona çıkıyor hüngür hüngür ağlıyorum çok üzgünüm nedir bu nasıl başa çıkscağım