maviskus 40 günlükken de tatildeydik 3 ay 20 günlük 15 gündür tatildeydik daha dün geldik şunları söyleyebilirim bebek arabası kurtarıcım bebek arabasında uyutuyordum benimle birlikte heryere geliyordu odanın içi sıcacık olduğu için her gün onu yıkadım böylelikle uykusu daha derin oluyordu 2 saate yakın uykuları oldu akşam yemeği saatine kadar uyutmuyordum mesela yemek 18.30 da yiyeceğim 4 de uyanıyordu o saate kadar oyaladım gezdirdim yemek saati gece uykusuna geçti mamayla beslendiği için yanımda hep sıcak su termosum vardı uyandığı zamanlar da arabanın içinde mamasını verdim uykuya devam etti 🥰 bence güzel geçicek sizinde iyi tatiller dilerim şimdiden