Tugba06 ben daha yaptırmadım bugün iki gün oldu göbegi düşeli 10 günlügüz göbeginde kabuk var yumuşamasın iltihap yapmasın diye yarın dr kontrolünden sonra yıkamayı düşünüyorum kendimde banyo yapamadı ev sobalı banyoda üşüyorum havalar buz gibi diye napcamı bilemedim