Eşim eczanede çalışıyor kızıma (20 günlük) gaz problemi için bu bitkisel yağı getirmiş ama kutunun üzerinde 3-10 yaş grubu çocuklar için uygun olduğu yazıyor, her ne kadar eczanede çalışıyor olsa da doktor kontrolsüz olduğu için ben bu yağı bilmeden vermek istemiyorum. Kullanan var mı? Çocuğumun günlük olması sorun olur mu?