minikobebegim00 kızımın da öyle oldu doktoruna sorduğumda problem teşkil etmez ölü doku isterseniz yada büyüdüğü zaman kendisi rahatsız olursa yakılır basit bir işlem demişti, o dönem bir şey yaptırmadık hala öyle, göbek deliğinin biraz iç kısmında görünüyor