Merhaba, 8,5 aylık bir oğlum var. bir haftadır emmeyi de biberonla sağdığımı içmeyi de azalttı. Ek gıdayı daha çok sevdi sanırım. Çalışıyorum işte de sağıyorum, süt de azalmaya başladı. Sorunum inanılmaz ısırması. Daha Memeyi ağzına alır almaz ısırıyor kanatıyor ve ağzını kitliyor gibi sıkıca yapıyor, gülüyor. Gözlerimden yaş geliyor. emmiyor da ısırıp bırakıyor. Var mı bir çözüm öneriniz?