Babybloom Haticylzm elbise çok güzel ama çok ciddi bir bacak boyu istiyor. Bana yakışmazdı açıkçası. Bir de düğün ne zaman, yazınsa uzun kollar rahatsız edebilir, ama ufak bir tadilatla düşük kısa kola çevirebilirsiniz.
Zenily Haticylzm elbise güzel fakat bu tarz elbiseler giyinince pek böyle durmuyor. İnşallah siz giydiğinizde böyle durur☺️ Bir de teslim aldıktan sonra foto atarsınız öyle değerlendiririz☺️
Noname21 Haticylzm mankenin üzerinde çok güzel de senin fiziğine de uyar umarım. Elbise çok güzel. Ben ne zaman güzel bir elbise alsam çuval gibi olur ahan
Haticylzm Noname21 fiziğim mükemmel denilemez hatta kilom da var ama gaza geldik işte alıverdim 😂 umarım çok sırıtmaz
Merve-miray Haticylzm Güzelmiş 😍 https://images.app.goo.gl/jDpDJ3osyakNr7oy7 bende bunun uzununu aldım kuzenimin düğünü için 🤗
Merve-miray Minkpndam dolap uygulamasını bakın orda bulursunuz. 44 beden lacivert rengi karşıma çıktı. Ama isim söyleyemiyoruz sanırım 😒
2cocukannesi__ Haticylzm of çok güzel mankende durduğu gibi bende durmuyor sıkıntı kendim denemeden almayı korkuyorum bizimde düğün kjna var ne yapcsm bilmiyorum of bana geldiğinde resim atarmisin unutma ama 😀😃