Asilkuzey Selam kizlar dun 4. Ay asilarini olduk atesi 37.6 flan oldu huzursuzukta var. asi yapilan yerlerde kizariklik ve beze olustu normal mi sizinkilerde de oldu mu? Daha once olmamisti boyle hic
Nesrinkrdnz Asilkuzey merhaba benimkiler henüz olmadı ama 38 tehlike sınır die biliyorum sıcaklar ve aşı ayrıca etkilemiştir hemşire yada doktora bi arasanız yada mesaj atsanız
Simayyy Asilkuzey bizim 38.8 lere kadar çıktı acillik olduk fitil soguk uygulama yapıldı aşı yeri şişiyor kızarık olyr
Asilkuzey Doktor atesi 38.5 ustune cikarsa veya huzursuzluk varsa 4 saat arayla yarim kasik calpol verirsin demis kizariklikta bir haftaya gecernis kizlar aklinizda olsun
Zeykamik Benim bebegimde dun oldu 4.ay asilarini ates 37.6 yukari cikmadi ama cok huysuz ya hic mama icmedi bu sabah
aysenurkerem Hanımlar merhaba hangi Ateş ölçeri kullanıyorsunuz ? Koltukaltı Ateş ölçerlerin daha doğru sonuç verdiğini duymuştum
Mucizemmmmm Asilkuzey aynı seyler bızde de oldu canım ates huzursuzluk beze kızarıklık ates bir gece sürdü bezenın gecmesı 3 4 gunu buldu