Gamzeblg Arkadaşlar 10 gün oluyor oğlum 1 yaş olalı resmen huyu değişti sürekli kucak istiyor sürekli ağlıyor 🙀resmen yıprandık 😩
Mlkko Gamzeblg bence var 2 yas sendromuna ön hazırlık gibi düşünüyorum yoksa oğlumun bu hallerinin başka açıklaması olamaz 🥲
buselidunya Gamzeblg Bence 1 yaş sendromu diye birşey gerçekten var, çocuğumun huyu suyu herşeyi değişti kendinden geçti, yıprandım yıprandııııkkk😃
Yasemin38 Gamzeblg oluyor değişmeler canım malesef🤦♀️uykuda düzensizlik ,ek gıdalarda red,aşırı memeye düşme,ağlama,kucak isteme,yapışık ikiz gibi gezme durumaları😁 14 aylığız şimdi biz
Egin13 Gamzeblg benim bildiğim kadarıyla bebekler doğduğu gün ve civarlarında anne karnı ve o dönemi arıyormuş yaşına girdiğinde. Çokca ilgi ve sizi istemesi normaldir sanırım.
Zey6 Egin13 eveeeet aynen bende geçen yılı yaad ediyor oğlum diyordum. Akşama kadar emse anca mutlu olur herhalde. Onunşa ilgiyi anlık çevirsem çığlık çığlığa
Zey6 Gamzeblg 13 aydan geldim sendrom mu bilmem ama 2 yaşın fragmanı diyordum kendi kendime yalnız değilmişim. Durup durup ağlamalar memesiz susmamalar. Ben ben ben yapcamlar uyu desen uyumaz uyuma desen uçar gider. Oyuncak oynamaz yapma desen anlamaz. Normal herhalde ama beni normalleştirecek biri lazım 😄
Annesi23 Gamzeblg benim en çok zorlandığım dönem 1 yastı inanılmaz değişmiş çok mız mız olmuştu yaklaşık 1 2 ay sonra düzeldi