Ozge00 Deletedmom_49 şuan indirim varda bende güzelse ondan alayım dedim güzelse diğerlerine göre baya uygun geliyo
Deletedmom_49 Ozge00 mavi paket çok çok güzel gerçekten. Ama 2 aylıkken kullanmıştım bebeğime. O zamanlar sıvı kaka yaptığı için lastiklerinden sizmisti. Ama sıfır lastik izi. Ve çok güzel bir bez.