Mermaid3133 o problem bende de vardı ben kışın 2 ay expigment kullandım ama o acnelysten daha cok kızartıyor zaten aynı anda kullanılamıyor expigöent sadece lekenin olduğu yere sürülüyor ve en etkilisi de sanırım o ben en az 4 ay kullanmak lazım ama bazen oda mavi leke vs yapabiliyormus. Bu tarz ilaçları cok dikkatli ve doktor kontrolünde kullanmak gerek ben cok dikkat ettim bana baya azaldı gibi geldi tabi bide kışın cildim açıldı leke vs kalmadı yazın nasıl olur bilmiyorum ama güneş kremsiz asla çıkılmaması lazım güneşten cok iyi korumak lazım o bölgeyi