1ayse-devrim Anneler yazın bebeklerinize denize girerken güneş kremi kullanıyormusunuz kullanıyorsanız en iyisi önerileriniz nelerdir ?
nneslihan 1ayse-devrim mustela kullanıyoruz, memnunuz. Birde yeni çıktığı dönem denemek için siveno markasının almıştım ama kalıp gibiydi, çok zor dağılıyordu. Memnun kalmamıştım ondan
Limonlusu 1ayse-devrim incia kullanıyoruz sivri sinek kovucu sprey ile birlikte almıştım 2 yıldır sadece incia kullanıyorum gayet memnunum. Denizden havuzdan hiç çıkmadığı halde asla kızarmadı hafif bronzlaştı sadece
Deletedmom_109 1ayse-devrim incia almıştım sürümü çok zor. Daha doğrusu vücuda yayması zor. Bebeşiniz kaç aylık bilmiyorum ama hareketliyse zorlayabilirsin. Vücuda sürmesi kolay bir güneş kremi almanızı tavsiye ederim. Hatta bulursanız bana da söyleyin 😁