Newmom123 bende sizin gibiyim eşim çok sık yurt dışına gider tüm ailemiz farklı bir şehirde. O yüzden yatılı birini aldım tek kalmıyorum bir şey olsa yalnız değilim rahatlığı için bile değer. Ayrıca eşimde evde yabancı biriyle yaşamaya sıcak bakmıyordu şimdi izin günlerinde izin almasa daha iyi diyor 😂 zaten akşam odasına çekiliyor evde varlığı hiç sorun olmuyor. Bizimki filipinli ama özbekler türkmenlerde artık çok fazla istiyorlar malum dolar kuru yüzünden