Benim 38.haftadan sızmalar oluyordu.ama kime sorsam doğum suyu öyle olmaz şarrr diye gelir dediler 😄 1 hafta öyle durdum . muayene esnasında doktora söyledim.acil sezeryana aldı beni. Tabi benim doğum zamnlarydi.26 aylık için erken. bol bol su 4 lt kadar .ve günde 1 maden suyu içerse düzelir inşallah.