hnac2022 hiç bişey yiyip içmene gerek yok benim bebeğim 1 aylık biberonla mama verdim en büyük hatayı orda yaptım şimdiki aklım olsa kesinlikle biberonsuz mama desteğiyle sütüm gelene kadar emzirirdim ağlasa da sürekli emzirmeye çalış dene iki kez çekse yine yeter daha çok küçük alışır o emdikçe sütün de artar ve kesinlikle güçlü bi sağma makinesi al ben yeni aldım gelince sağmaya da başlıycam sütüm gelene kadar zor bi süreç olucak ama gelicek inşallah sadece bol su iç