Arkdaşlar bebeğim 12 aylık ve yaklaşık 2 haftadır bebeğimin yumurtaliklarinin boş olduğunu farkettim. Her ay düzenli kontrole götürüyoruz muayne ediliyor doktor hiç yukarda diye bişey demedi. İlk doğduğundan beri yumurtaliklarina bakılıyor yani ama şuan boş. Elimle tuttuğum zaman elime geliyor yerine iniyor. Yani sorum şu aslında sonradan inmemiş testis olabilir mi. Yarın doktora götüreceğim ama böyle bi durumla karşılaşan var mı 😔