Hasret_neerscholten Merhabalar bebeğim 38 günlük erkek ve inanılmaz derece de bir yerime vurulmuş gibi sürekli şiddetli nefesi kısılıcak şekilde ağlıyor uyandığı zaman uyutmakta bi hayli zor oluyor her hangi bir hastalığı yok ağrısı da gazını da çıkartıyor ne yapmam gerekiyor artık bilemiyorum
Kelebekelisa Hasret_neerscholten benimki o kadar ağlamıyo ama uyanıkken sürekli bi huysuzluk huzursuzluk hali var ağrısı sızısı yok gibi sanki ben de anlamadım sürekli pışpışlama halindeyim kucağımda
Merihh Hasret_neerscholten başlarda benim bebeğim de öyleydi canım şu an 56 günlük oldu ve o durum biraz azaldı diyebilirim. Gaz sancısı var ondan çok ağlıyor kolik dediğimiz durum bu oluyor sanırım ama azalıyor merak etme geçecektir bence senin de
Tugba06 Eltimin cocugun un da agzı agzına kavusmıyordu hep aglıyordu. Götürmedi bölüm doktor kalmadı. Artık sonunda doktoru huyunun böyle oldugunu, Bir yolunu bulup bebeğinin dilini anlayıp sakinlestirmek sana kalmıs demişti..
nihal-oguz1 Kakasına bakın bebeğin ip ip mi sümüksü şekilde parlıyor mu suratında kırmızı noktalar çıkıyor mu? Süt ve süt ürünlerine alerjisi olabilir benimki öyleymiş yemeyi kestim 21 gün sonra ağlaması krizleri durdu. Eğer alerjisi varsa bebişi boşuna ağlatmayın. Alerji testi 1 yaş altında yapılmıyor o yüzden deneyerek anlayabilirsiniz alerjisinin olup olmadığını.