Yesimmbasturk Bebeğim 5 aylıkken yavaştan tadımlara başladım. Şimdi kabızlık yaşıyor sürekli ağlıyor ne tavsiye edersiniz
Burcuckmk Yesimmbasturk gunde 2 kere ac karnıma 1 cay kaşığı zeytinyag ekle biraz su içir ama 5 aylik cok fazla yüklenme gidalara barsaklari hazir olmayabilir henüz
cemre_-34 Yesimmbasturk bende kan ilacı kulanıyorum bayadır onla olacağını sanmıyorum smdi bebek daha yeni alışıyor gıdaya sindirmesi zor olabiliyor siz yine doktorunuza danışın
Yesimmbasturk Zerazehhra newvit kullanıyorum doktora bugün sordum zamanla alışacak bagırsakları sorun yok dedi çok şükür şimdi daha iyi 3 güne yapıyor artık